maaf ye...

maaf ye...
maaf ye... tempahan ditutup buat masa skrng...

20 Januari 2010

mencari dan terus mencari...

 Assalamualaikum dan salam satu Malaysia buat kengkawan semua....
apa yang dicari...?

mencari dan terus mencari ilmu...ilmu sampai bila pun tak abis di cari... baru dalam dunia seni(seni hiasan kek) dan dunia bakery... nak cari ilmu pun perlukan RM juga... sekarang ni banyak tempat yang boleh dipelajari.... antara nak... taknak dan kewangan juga memainkan peranan penting...
ni yang terbaru kelas liza pergi... kat area Gombak....BATU CAVES..   sesiapa yang berminat boleh layari http://anizbakingcentre.blogspot.com ada jadual kelas dan bayarannya sekali.... promosi blog cikgu ni...
ni antara kelas yang dia ajar... liza ambil kelas aneka kek... bukannya taktahu nak buat kek, tapi kita nak tahu dengan lebih lagi... ada teknik2 yang perlu kita ketahui dari orang yang lebih berpengalaman... betoi tak?
kawan kita tu betul2 fokus apa yang cikgu ajar... 
macam-macam jenis kek boleh belajar kat situ... liza pun nak bergambar juga... heheehehe

dah abis blaja, cikgu sampaikan sijil.... apa yang penting, ilmu yang liza belajar jangan di sia-siakan... insyaAllah berjaya.... untuk cikgu yang dah dua kali liza masuk kelas, minta halal segala ilmu yang cikgu berikan ye... ada rezeki kita jumpa lagi...
amboi..... senyum sampai ke telinga ye....
okeylah, senyum kan satu sedekah... kalau korang tengok gambar ni pun kenalah senyum juga.... jumpa lagi...
wassalam,...

Tiada ulasan:

KALENDAR KELAS

PILIH MODUL KELAS DAN TARIKH SABTU @ AHAD JIKA BERMINAT...
TERIMA KASIH...

i FOLLOWWWW

AYAT SERIBU DINAR

AYAT SERIBU DINAR

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RN IDEAL ENT

"RN ideal" sempena nama aku dan cintaku... telah ditubuhkan pada tahun 2008 dan 2009 baru diperkenalkan di laman blog. Kami menerima tempahan pelbagai jenis kek dan cupcake untuk semua jenis majlis seperti majlis perkahwinan, majlis harijadi, pertunangan, sebagainya dan mengikut tema yang dikehendaki....... bolehlah jengok dan cuci mata dulu... kalau dah berkenan boleh order sekarang... ~BUMIPUTRA ~ FRESHLY BAKED ~ HALAL~ ...RN IDEAL ENTERPRISE(PG0214179-P)since 2008...

Viewer from 24-03-2010

FONDANT WEDDING CAKE

FONDANT WEDDING CAKE