maaf ye...

maaf ye...
maaf ye... tempahan ditutup buat masa skrng...

20 Januari 2013

TEMPAHAN UTK MAJLIS PERKAHWINAN

لسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

SALAM CERIA SALAM 1 MALAYSIA


haritu Su tempah untuk majlis pertunangan adik..
kali ni Su tempah untuk majlis perkahwinan 2 orang adik lelakinya...

beruntung dapat kakak macam Su... yang uruskan segala pesiapan untuk majlis ni agar berlangsung dengan meriah... dapat kejap borak2 dengan su.. memang penat nak uruskan majlis perkahwinan... dari bab makan catering, pelamin, doorgift nak jemput tetamu, kad dan sebagainya...
mau pening kepala juga.... samalah macam liza yg baru2 ni pun uruskan majlis adik kat kedah... tu pun ada juga bantuan dari mak n abah kat sana... alhamdulillah semuanya berlangsung dengan meriah...

kali ni Su tempah macam2 untuk majlis ni, senang kerja, boleh juga untuk badjet adik2 nya... ye lah berlangsung untuk satu hari, sekali naik pelamin 2 pasang pengantin....

 1000pcs tat nenas pelbagai bentuk
 packing 2pcs /box

 1300pcs muffin coklat

3TIER WEDDING CAKE 
TEMA PINK DAN TURQOISE
 alhamdulillah, nasib baik ada bantuan dari mak ayah, adik2, anak2 dan chintaku... diorang tolong packing tat buah dan muffin... sampai tat buah pun kena tolong timbangkan adunan supaya kerja berjalan dengan lancar.... lepas ni bleh lah lagi sub ribu raban utk tat buah... yang lain2 semuanya ok... yang tat buah pelbagai bentuk tu je ambik masa yang lama... 

terima kasih pada su yg sudi tempah kek dan sebagainya...
terima kasih pada adik2, anak2 ku dan chintaku...
:)



Tiada ulasan:

KALENDAR KELAS

PILIH MODUL KELAS DAN TARIKH SABTU @ AHAD JIKA BERMINAT...
TERIMA KASIH...

i FOLLOWWWW

AYAT SERIBU DINAR

AYAT SERIBU DINAR

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RN IDEAL ENT

"RN ideal" sempena nama aku dan cintaku... telah ditubuhkan pada tahun 2008 dan 2009 baru diperkenalkan di laman blog. Kami menerima tempahan pelbagai jenis kek dan cupcake untuk semua jenis majlis seperti majlis perkahwinan, majlis harijadi, pertunangan, sebagainya dan mengikut tema yang dikehendaki....... bolehlah jengok dan cuci mata dulu... kalau dah berkenan boleh order sekarang... ~BUMIPUTRA ~ FRESHLY BAKED ~ HALAL~ ...RN IDEAL ENTERPRISE(PG0214179-P)since 2008...

Viewer from 24-03-2010

FONDANT WEDDING CAKE

FONDANT WEDDING CAKE